ایران تکنو صنعت

ارسال رایگان سفارشات بالای 2 میلیون تومان

قیمت دینام بتونیر راهنمای جامع خرید موتور بتونیر

قیمت دینام بتونیر

قیمت دینام بتونیر راهنمای جامع انتخاب موتور بتونیر

قیمت دینام بتونیر به عواملی مانند هزینه، کیفیت، محیط کاری و نیازهای خاص پروژه بستگی دارد. بتونیر یکی از ابزارهای ساختمانی بسیار پر کاربرد در صنعت ساختمانی و پروژه های عمرانی می باشد که برای تهیه و مخلوط کردن بتن استفاده می شود. انتخاب دینام مناسب برای بتونیر تاثیر چشمگیری در کارایی و عملکرد دستگاه بتونیر دارد. در این مقاله به راهنمای خرید دینام بتونیر می پردازیم.

الکتروموتور بتونیر یا دینام بتونیر این نوع موتور میکسر بتن از برق شهری به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند. به دلیل عملکرد قوی، راحتی استارت و راه اندازی و عدم ایجاد آلودگی نسبت به موتور بتونیر بنزینی و گازوئیلی محبوبیت بسیار بالایی دارد. برای انتخاب موتور بتونیر باید از نوع برق مورد استفاده محل پروژه تک فاز یا سه فاز، ظرفیت  و نوع پوسته دینام چدنی یا آلومینیومی مطمئن شوید.

برای موتورهای با توان کم و کاربردهای خانگی موتور میکسر تک فاز با پوسته آلومینومی مناسب تر می باشد زیرا این نوع دینام بتونیر برای اتصال به برق مسکونی مناسب هستند و برای دینام بتونیر با توان بالا و کاربردهای صنعتی در صورت در دسترسی به برق صنعتی، دینام سه فاز بتونیر گزینه ایدآل تر و با کارایی بالاتری نسبت به دینام های تک فاز می باشد.

انتخاب دینام بتونیر با توجه به ظرفیت میکسر بتن.

الکتروموتور مناسب بتونیر با ظرفیت های 120 لیتر الی 200 لیتر  دینام 2 اسب تک فاز.

الکتروموتور مناسب بتونیر با ظرفیت های 250 لیتر الی 400 لیتر  دینام 3 اسب سه فاز و دینام 3 اسب تک فاز.

الکتروموتور مناسب بتونیر با ظرفیت های 500 لیتر  دینام 5.5 اسب سه فاز .

الکتروموتور مناسب بتونیر با ظرفیت 700 لیتری دینام 7.5 اسب سه فاز.

الکتروموتور مناسب بتونیر با ظرفیت 1000 لیتری دینام 10 اسب سه فاز.

مزایای استفاده از الکتروموتور بتونیر

1. کارایی بالا: موتورهای الکتریکی بتونیر دارای کارایی بسیار بالا و قدرت کافی برای گردش دیگ در میکسرهای بتن می‌باشند.

2. پایداری در عملکرد: این موتورها با توانایی ایجاد گشتاور و سرعت مطلوب، به طور پایدار و موثر برای تولید مخلوط بتن کیفیتی عالی اطمینان می‌دهند.

3. راحتی استفاده: موتورهای الکتریکی بتونیر با استفاده از برق، با راه‌اندازی آسان و بدون نیاز به زمان برای گرم شدن، به کار می‌پردازند.

4. کاهش نیاز به نگهداری: این موتورها نسبت به موتورهای دیگری مانند موتورهای بنزینی و دیزلی، نیاز کمتری به نگهداری دارند و در طول عمر کاری خود با کمترین مشکلات و عیوب عمل می‌کنند.

5. کاهش آلودگی محیطی: با عدم تولید دود و گازهای مضر، موتورهای الکتریکی بتونیر مناسب‌ترین گزینه برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هستند.

6. عملکرد بی‌صدا: این موتورها در حین کار با صدای بسیار کمی همراه هستند و نسبت به موتورهای سوختی کمترین میزان صدا و ارتعاش را ایجاد می‌کنند.

7. قابلیت نصب آسان: موتورهای الکتریکی بتونیر با ساختار ساده‌ای برخوردارند که نصب و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارند در نتیجه قیمت دینام بتونیر به علت سهولت در استفاده مناسب تر از موتورهای دیزلی می باشد.

در پایان، قبل از انتخاب موتور برای بتونیر، بهتر است موتورهای مختلف را مقایسه کرده و با توجه به نیازهای خودتان انتخاب کنید. این انتخاب به شما کمک می‌کند تا از بهترین عملکرد و کارایی بتونیر خود بهره‌مند شوید. در این فرآیند، امکانات، قدرت، نوع موتور (تک فاز یا سه فاز)، متریال دینام بتونیر، مقاومت در برابر شرایط محیطی، و قیمت دینام بتونیر می‌توانند عوامل مهمی برای انتخاب الکتروموتور بتونیر مناسب باشند. با دقت به این جوانب، مطمئن شوید که موتوری را انتخاب کرده‌اید که با نیازها و شرایط کاری شما سازگاری داشته باشد و عملکرد بهینه را ارائه دهد.

کارشناسان ایران تکنو صنعت با سالها تجربه در زمینه فروش دینام های صنعتی برای انتخاب بهترین دینام بتونیر در کنار شما هستند. همچنین تمامی محصولات فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. درصورت داشتن نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره می توانید در قسمت ارتباط با ما با کارشناسان تماس حاصل نمایید.

 

3 دیدگاه

  1. وقت شما بخیر
    من یه دستگاه بتونیر دارم میخوام راه اندازی کنم 250 لیتری هستش دینام قبلی خودش 1.5 کیلووات موتوژن که متاسفانه خراب شده آیا نیاز به ارتقا موتور بتونیر دارم یا همین موتور قبلی رو بدم سیم پیچی؟

  2. سلام
    قیمت دینام سه فاز 3 اسب چدنی؟

  3. با سلام
    اگه برای کارهای معمولی دینام بتونیر با قدرت بیشتر بخرم راندمان بهتری داره یا فرق نمی کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه بستن